Granby cup

Dagen efter min student var jag i farten igen. Då var det granby cup och jag skulle då starta 80 cm med Fia. Eftersom jag ramlat av när jag gjort en omhoppningssväng sist tränade jag på det på framhoppningen och komfram till att det gäller att hålla i manen när man svänger för att hon vänder så snävt.

När jag gick in på banan kände jag mig inte ett dugg nervös, det här skulle jag bara göra på kul. Grundomgången gick i undertempo men unbderlaget var tungt och ridbanan liten så jag ville inte rida på för fort. i omhoppningen satsade jag på att ta tajta vägar på grund av underlaget och tiden blev faktiskt riktigt bra. Jag gick upp i ledning och var på väg att bli slagen av mamma som hoppade 90 cm, men somtur var rev hon sista hindret. En nöjd Lina och framför allt en nöjd Fia som taggade till lite på ärevarvet ;)








©Mamma :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Kan inte annat än hålla med! :D

2012-06-15 @ 18:56:32
URL: http://sarafurbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0