Home sweet home

Jag och sara har länge haft en plan om att genomföra ett photoshoot på vår äng och tog oss friheten att göra det helgen efter att Fias behandling slutförts. Jag knoppade och lindade henne i stallet innan vi lastade och körde hem henne. Fia stod jättelugnt i transporten precis som vanligt, trots att det var orutinerade jag som satt vid ratten. När vi kom fram lastade vi ur och jag satt upp coh red på vår äng. Fia var väldigt fin och det kändes verkligen som sommar när jag red runt där. efter passet fick hon beta en massa och hon såg riktigt nöjd ut över att få ha fått komma hem till oss.




©Sara


©Sara


©Sara


©Lina


©Sara


©Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0